Tămâia din bloc - Blogul Sf.Sisoe
Blogul Sf.Sisoe: Tămâia din bloc

Tămâia din bloc

>> duminică, 4 octombrie 2009

Acum câteva zile, simt un puternic de tămâie acasă, seara târziu. Locuiesc la bloc şi pare ciudat un asemenea miros, mai ales la o oră târzie. Zic că mi se pare mie că mirosul este de tămâie. În consecinţă, ca să mă lămuresc, îmi întreb nevasta dacă simte şi ea acelaşi miros. Îmi confirmă şi-mi spune că şi dimineaţa, cînd pleacă la srviciu, înainte de ora 7, oră la care eu încă nu mă trezesc, se simte miros de tămâie. Şi-mi spune că vecinul de la apartamentul de dedesubt, mutat de circa un an, este popă. Chiar şi aşa, straniu lucru să-şi cădelniţeze apartamentul, în condiţiile în care mirosul de tămâie este destul de puternic şi capabil să parfumeze o scară de bloc. În rest, popa face friptane şi dă petreceri şi-n post. Probabil că uneori îl apucă remuşcările şi îi trage cu tămâie să i se mai ierte dintre păcate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP