Snobismul în floare la plăcuţele de înmatriculare cu 3 cifre - Blogul Sf.Sisoe
Blogul Sf.Sisoe: Snobismul în floare la plăcuţele de înmatriculare cu 3 cifre

Snobismul în floare la plăcuţele de înmatriculare cu 3 cifre

>> duminică, 10 ianuarie 2010

Ieri, am văzut în trafic prima maşină cu numere de înmatriculare cu trei cifre. Tonele de snobism ies iar la iveală. Filmuleţul alăturat este preluat de la Realitatea TV.



Aflu din Ziare.com că printre primii beneficiari ai noilor plăcuţe se numără Claudiu Bogdan Atimoftioaie, prezentator la televiziunile de apratament ale lui Dan Diaconescu (OTV şi DDTV), care şi-a ales numerele B-111-XXX, B-222-XXX, B-333-XXX şi B-444-XXX, iar soţia sa a optat pentru B-999-BBB.

Iată cum justifică pentru Adevărul personajul decizia sa: "Mi-am ales aceste combinaţii cu trei de X, pentru că îmi place să fiu confundat în trafic cu un actor de filme pentru adulţi, iar în această nouă formulă sunt disponibile. Când am auzit de această modificare, m-am grăbit să fiu printre primii care îşi aleg noul număr." Fără comentarii .

O să dea buluc gherţoii să fie printre primii care îşi iau astfel de numere de înmatriculare.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP