Nesimţirea Orange - Blogul Sf.Sisoe
Blogul Sf.Sisoe: Nesimţirea Orange

Nesimţirea Orange

>> marți, 21 aprilie 2009

Telefonul de firmă pe care îl utilizez are, chipurile, avantajul de a avea acces la serviciul clienţi corporate de la Orange. Cu alte cuvinte, cînd am probleme, nu sun la 411, ci la un alt număr dedicat speciei corporate de clienţi. Dacă la 411 îţi răspunde un antipatic robot, avînd un meniu arborescent stufos, prin care, ca şi la Vodafone, trebuie să ai multă răbdare pentru a vorbi cu un operator, la numărul de la Orange dedicat clienţilor coporate îţi răspunde direct un operator. Numai că acest serviciu are un program limitat, de la 8 la 20, în zilele de lucru. În afara acetui program, erai automat transferat către celălalt serviciu de clienţi, cel obişnuit, unde îţi răspundea, de asemenea, un operator. Acest din urmă serviciu avea program permanent. Acum cîteva seri, am sunat după ora 22, la numărul de clienţi corporate, aşteptîndu-mă să fiu transferat la 411. Stupoare: îmi răspunde un robot care mă informează că, după ora 22 şi pînă la 7 dimineaţa, cred, dacă vrei să vorbeşti cu un "consultant" al serviciului clienţi, trebuie să suni la 401, apel taxabil cu 0,55 euro plus TVA. Orange, care pretinde că are circa 10 milioane de clienţi, face reduceri de cheltuieli determinate de criză, obligîndu-te să plăteşti bani pentru un serviciu care ar trebui să fie gratuit per sempre. Au botezat acest nou serviciu suport clienţi şi poate fi accesat 24 de ore din 24 :).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP