T-Mobile oferă suport pentru iPhone
>> vineri, 8 mai 2009
În ciuda faptului că nu oferă spre comercializare iPhone, compania T-Mobile din SUA a promis să ofere suport clienţilor săi care folosesc astfel de terminale în reţeaua lor, conform unui raport al Consumerist.com. Din cauza unei recente schimbări în sistemul de poştă vocală, utilizatorii iPhone din reţeaua T-Mobile au fost în imposibilitatea de a verifica mesajele lor de poştă vocală. Un client care a trimis un e-mail reclamând problema respectivă a primit un apel de la serviciul clienţi al T-Mobile, care a recunoscut existenţa problemei şi a promis că într-un termen de o lună problema va fi rezolvată. În plus, un reprezentant al firmei a declarat: "T-Mobile, cu toate că ele nu oferă iPhone, s-a angajat să sprijine utilizatorii acestui tip de terminal din reţeaua lor."
Ce-ar fi să înveţe şi Vodafone România o astfel de conduită, întrucât numărul utilizatorilor de iPhone din reţeaua lor e în creştere?
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu