Feriţi-vă de "taxiul" B-11-WIZ - Blogul Sf.Sisoe
Blogul Sf.Sisoe: Feriţi-vă de "taxiul" B-11-WIZ

Feriţi-vă de "taxiul" B-11-WIZ

>> marți, 19 ianuarie 2010

Zilele trecute, înainte de zăpezile astea, am fost la o spălătorie auto. Fiind nevoit să aştept, am văzut un taxi foarte bine îngrijit de angajatul spălătoriei. Probabil primise un bacşiş mai gras decât dădusem eu, întrucât curăţa acel taxi de parcă ar fi fost copilul lui. Maşina mea nu a beneficiat de un asemeneaa tratament. Taxiul, o dacie Logan galbenă, era cheală, adică fără însemne, în afară de caseta de taxi. După ce maşina a fost curăţată şi uscată, şoferul a început să lipească însemnele, făcute dintr-un plastic cu inserţii magnetice. În conformitate cu inscripţiile, era de la Taxi Leone. Uitându-mă la însemnul care certifică existenţa licenţei de la primărie, am constatat că era grosolan falsificată. Mi-a fost uşor să fac comparaţia, întrucât între timp mai venise un taxi la spălătorie, de data asta cu însemne fixe şi autentice. Feriţi-vă, deci, de taxiul pirat B-11-WIZ.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP