RCS & RDS altfel - Blogul Sf.Sisoe
Blogul Sf.Sisoe: RCS & RDS altfel

RCS & RDS altfel

>> vineri, 12 septembrie 2008

Am cumpărat ieri un router wireless SMC Barricade™ SMCWBR14-N2 de la shopix.ro (circa 180 lei), despre care ştiam de la un prieten că se configurează în numai 1 minut. Bazîndu-mă pe asta, l-am configurat repede pentru conecţia mea RCS & RDS Fiberlink PPPoE. Toate bune şi frumoase, numai că routerul nu voia să se conecteze. Mi-a trecut prin cap că sus-numita companie nu vrea să permită folosirea unor astfel de echipamente, ca să prevină partajarea între mai mulţi a semnalului. În fine, zic, hai să sun la suport tehnic. Deşi era ora 23.30, am avut norocul să dau peste un tip, care, pe lîngtă faptul că a fost amabil de-a dreptul, spre deosebire de amabilitatea forţată a altor operatori, mai şi ştia ce vorbeşte. Pînă la urmă, buba era faptul că scrisesem la ISP Name, cîmp opţional, "RCS & RDS". Am şters, am rebutat şi totul a fost OK.

Convorbirea cu tipul ăla a venit după destul de mulţi nervi pe care mi i-am făcut de-a lungul celor circa 4 ani de cînd le sînt client şi acasă, şi la firmă. Aproape nu mai credeam că se poate şi aşa ceva.

4 comentarii:

Unknown 10 noiembrie 2008 la 22:17  

Multumesc mult.
Eu citisem pe undeva pe un forum ca RDS are o problema cu SMC-urile asa ca renuntasem sa incerc sa conectez router-ul la RDS.
Nici prin cap nu mi-ar fi trecut ca din cauza ca am pus service name-ul ala acolo, o sa rejecteze router-ul conexiunea.
Ai o mie de beri virtuale de la mine!

Anonim 3 decembrie 2008 la 14:40  

Succes in continuare

Alter Ego Blog 18 septembrie 2009 la 11:12  

Eu stii ce patesc cand am probleme cu internetul ? Nu primesc asistenta tehnica si nici solutii daca sunt conectat prin intermediul routerului... cica conexiunea e garantata doar daca sunt conectat direct pe placa de retea...

Sf.Sisoe 18 septembrie 2009 la 11:19  

Cunosc replica: "Conectaţi-vă direct şi sunaţi-ne din nou". Mai bine le zici că e pe direct :)

Bine că te lasă cu router.

Trimiteți un comentariu

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP